Laptop pitstop

Een snelle servicebeurt voor je laptop in tien stappen

Wil je de gebruikte laptops van jouw school een nieuw leven geven? Via een pitstop frissen we ze volledig op voor nieuwe gebruikers. Dit aan een vaste prijs per toestel. In geval van defecten geldt ook een maximale vaste kost per toestel.

Bekijk onze infographic voor een handig visueel overzicht van onze laptop pitstop.

Interesse? Boek je pitstop bij je salescontact vóór 31 mei!
Adobe Stock 713327492

Hoe beginnen we aan onze pitstop?

1. Plan een afspraak met Signpost voor een Laptop Pitstop vóór 31 mei (*).

2. Signpost voorziet opbergbakken voor de toestellen: grijze voor de pitstop en rode voor reparaties.

3. Voer zelf een visuele check-up uit op alle toestellen en plaats ze (in hun laptophoes) in de juiste bakken. Adapters, pennen en andere accessoires blijven op school.

4. Signpost haalt alle toestellen op. Het transport per locatie bedraagt 200 euro (incl. BTW).

Wat gebeurt er met de toestellen?

5. Signpost poetst alle toestellen.

6. In geval van defecten geldt een maximale vaste kost per toestel. Meer info in onze garantievoorwaarden.

7. Signpost voorziet elk toestel van een nieuwe image en configuratie, klaar voor gebruik.

8. De school ontvangt een compleet en handig overzicht van reparaties en nieuwe hoezen.

Wanneer krijg je jouw toestellen?

9. Signpost bewaart jouw toestellen maximaal twee maanden.

10. Uitlevering van de laptops gebeurt op afspraak en op jouw school. Beschadigde hoezen worden kosteloos vervangen.

Resultaat: De ICT-dienst wordt ontzorgd en studenten kunnen meteen aan de slag.

(*) Actie geldig voor toestellen met lopende BYOD-garantie. Aanbod beperkt tot maximum capaciteit, tijdig reserveren is de boodschap.